loading...
به سرزمین مــــــــــــــلکه ها خوش آمدید
ملـکـــــــه بازدید : 407 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

حضرت امام خمینی (ره) در مصاحبه سال 57 خود با خبرنکار رادیو "مونت کارلو" اعلام کرد : " ... حجاب به معنای متداول میان ما که اسمش حجاب اسلامی است با ازادی مخالفتی ندارد. اسلام با آنچه خلاف عفّت است، مخالفت دارد ... زنان شجاع ما دیگر از بلاهایی که غرب به عنوان تمدن به سرشان آورده است به ستوه آمده اند و به اسلام پناهنده شده اند. این اظهارات حضرت امام (ره) آنچنان حکیمانه و قاطعانه بود که بعدها رسانه های غربی مجبور به اعتراف و تایید آن فرمایشات شدند.

روزنامه آلمانی " فرنکفورتر و روند شاو" در مقاله ای با عنوان "مغزهای باهوش زیر چادر" حجاب زنان ایرانی را ستوده و نوشته است: حجاب در ایران، نه تنها برای زنان ایرانی محدودیت ایجاد نکرده؛ بلکه به آنان امکان داده تا بتوانند به راحتی به پیشرفتهای خود، ادامه دهند. این روزنامه با مقایسه وضعیت علمی زنان ایرانی قبل و بعد از انقلاب ، تصریح کرد: زنان ایرانی در زمان رژیم پهلوی از آزادی های ظاهری بیشتری برخوردار بودند، امّا درصد زیادی از آنها تحصیلات علمی نداشتند. البته این اعتراف رسانه های غربی به منظور ترویج و تبلیغ حجاب نبود بلکه در حقیقت هشداری بود به همه کسانیکه بنا دارند تا در مقابل پیشرفتهای ملت ایران ایستادگی کنند. از همین رو مدیر ارشد انستیتوی لندن تصریح کرد: باید ... "آیت الله" ها را با فرهنگ "والت دیسنی" در سرزمین هایشان به محاصره در آورد. استفاده از زنان هرزه، از طریق توریسم و تکنولوژی های جدید اطلاعاتی از روش های آلوده سازی است. حالا زمان رها کردن سگهای جدید جنگ، چون " مایکروسافت" و " میکی ماس" است. (نقل از کتاب "فلسفه چادر حجاب برتر"، صفحه 87)

ملـکـــــــه بازدید : 393 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

خبرنگار فرانسوی: برخى از رسوم اسلامى مانند حجاب اجبارى رها شده است. آيا در جمهورى اسلامى از نو اجبارى خواهد شد؟

امام خمینی: حجاب به معناى متداول ميان ما، كه اسمش حجاب اسلامى است، با آزادى مخالفتى ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است مخالفت دارد. و ما آنان را دعوت مى‏كنيم كه به حجاب اسلامى روآورند. و زنان شجاع ما ديگر از بلاهايى كه غرب به عنوان تمدن به سرشان آورده است به ستوه آمده‏اند و به اسلام پناهنده شده‏اند.(صحیفه امام، ج5، ص541) بهمن سال1357

ملـکـــــــه بازدید : 360 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

امام در مورد شركت زنان با پوشش اسلامي در صحنه هاي مختلف مي فرمايد:

زنان در انتخاب فعاليت و سرنوشت و همچنين پوشش خود با رعايت موازيني آزادند و تجربه كنوني فعاليت هاي ضد رژيم شاه نشان داده است كه زنان بيش از پيش، آزادي خود را در پوششي كه اسلام مي گويد يافته اند.

مصاحبه با اليزابت تارگورد، خبرنگار روزنامه انگليسي گاردين

ملـکـــــــه بازدید : 549 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

امروز غير روزهاي سابق است ... امروز بايد خانم ها وظايف اجتماعي خودشان را و وظايف ديني خودشان را عمل بكنند. عفت عمومي را حفظ بكنند و روي آن عفت عمومي كارهاي اجتماعي و سياسي را انجام بدهند.

در جمع شركت كنندگان ايراني در كنفرانس نيمه دهه زن در كپنهاك

ملـکـــــــه بازدید : 383 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

اسلام مي خواهد شخصيت زن را حفظ كند و از او انساني جدي و كارآمد بسازد. ما هرگز اجازه نمي دهيم كه زنان ما فقط شي ء براي مردان باشند.

مصاحبه با دكتر «جيم كوك كر رفت» استاد دانشگاه روتكرز امريكا،(با تلخیص)

ملـکـــــــه بازدید : 363 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

تا اين خانم ها توجه شان به اين است كه فلان مُد بايد از غرب به اينجا بيايد، فلان زينت بايد از آنجا به اينجا سرايت بكند، تا يك چيزي آنجا پيدا مي شود اينجا هم تقليد مي كنند، تا از اين تقليد بيرون نياييد، نه مي توانيد آدم باشيد و نه مي توانيد مستقل باشيد. اگر بخواهيد مستقل باشيد، اگر بخواهيد شما را به اينكه يك ملتي هستيد بشناسند و بشويد يك ملت، از اين تقليد غرب بايد دست برداريد. تا در اين تقليد هستيد، آرزوي استقلال نكنيد ...

ملـکـــــــه بازدید : 344 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

... به اسم آزادي «آزادزنان» و «آزادمردان» آزادي را از زن و مرد سلب كردند ... زن را مثل عروسك پايين آوردند. در صورتي كه زن انسان است، آن هم يك انسان بزرگ؛ زن مربي جامعه است. از دامن زن انسان ها پيدا مي شوند.

ملـکـــــــه بازدید : 570 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

آن آزادي كه آنها مي خواستند براي مملكت ما، آن آزادي است كه هم جوان هاي پسر ما را و هم جوان هاي دختر ما را به تباهي مي كشد. آن آزادي را آنها مي خواهند، كه من از اين تعبير مي كنم به آزادي وارداتي، آزادي استعماري؛ يعني يك آزادي كه در ممالكي كه مي خواهند وابسته به غير باشد، اين آزادي ها را سوغات مي آورند.

ملـکـــــــه بازدید : 386 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

اي زن هاي محترم،

بيدار بشويد! توجه كنيد! بازي نخوريد

گول اين شياطين را كه مي خواهند شما را به ميدان بكشند نخوريد

اينها فريبنده اند ...، به اسلام پناه بياوريد،اسلام براي شما سعادت ايجاد مي كند.

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ توسط ملکه ایرانی جهت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف طراحی شده است.باشد که بتوانم قدمی در راه ترویج این فرهنگ ارزشمند و والا برداشته باشم.قابل توجه است دراین وبلاگ سعی شده است مطالب کوتاه باشد تا گیراتر و تاثیر گزار تر قرار گیرد. لطفا پس از مطالعه مطالب وبلاگ نظردهید و شما می توانید در این وبلاگ عضو شده و مطالبی درباره حجاب با نام خود برای وبلاگ ارسال کنید تاشما هم بتوانید در این راه قدمی برداشته باشید. باتشکر مدیروبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از100چه نمره ای را به سرزمین ملــکــــــه ها می دهید؟
    پیوندهای روزانه
    درباره سرزمین
    درباره سرزمین
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 510
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,896
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 34,253
  • بازدید کلی : 407,789
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    پخش زنده حرم
    پیج رنک گوگل این صفحه را به اشتراک بگذارید
    ابزار رایگانابزار به اشتراک گذاری مطالب

    ابزار هدایت به بالای صفحه


    دريافت کد :: صداياب